dilluns, 7 de setembre del 2015

Benvingut curs 2015/16

Hola a la comunitat educativa del CEIP Almassil de Mislata

Ja falta poc per començar el curs, i desde el AMPA també estem preparant la tornada al cole, i esperem que vosaltres també esteu fent-ho amb ganes il·lusió. Moltes novetats per aclarir i molta feina per fer, pel que volem adelantar-vos que rebreu una circular informativa el primer dia de classe per rebre informació i començar a treballar junts.

Font: cancantop3b.blogspot.com
Este curs esperem que la web done mes servei que en cursos anteriors, però com comença una nova etapa agrairíem totes les suggerències, esmenes i col·laboraciones que vinguen. També comentar que ara les publicacions que es fassen seran enviades automàticament al Facebook del AMPA i per mail als pares que vulgau subscriures al blog.

Font: www.trecebits.com


Bon curs 2015/16 a tots i totes

5 comentaris:

  1. Bueno lo que quería comentar y pedir,es que hoy en la salida del colé a sido horrible y espantoso,dirección no ha dejado pasar para la recogida de los alumnos y alumnas y se ha liado la de dios en la puerta ya que hay obras y una valla que limita el espacio de espera,la gente se ha plantado delante y no podían salir los niños,mi hija a salido asustada " hoy empezaba 1 de primaria" mi hijo a tenido que volver a entrar a por ella,yo no mla veía y ella tan poco,ha habido un momento que no veía a ninguno ni entre la gente ni dentro,los niños de primero no veían al familiar que los hiban a recoger,no entiendo como las profesoras de 1 de primaria se entendían en reconocer el familiar de cada alumno,a sido una locura primero por dirección a no dejarnos pasar sabiendo que hay obras y no hay mucho espacio y segundo a los familiares de recogida por no facilitar la salida de los niños.yo espero que mañana no ocurra, hoy no habido seguridad por los niños si se llega a caer alguno lo pisan y nadie se da cuenta,y no es una exageración, ruego mas seguridad para los niños y mas consciencia a los adultos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En primer lugar, disculpa el retraso en contestar, pero aún estamos en rodaje con la web.

      Desde el AMPA compartimos que las entradas y salidas del cole pueden mejorar, y lo transmitiremos en la próxima reunión.

      Gracias por tu comentario

      Elimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Enhorabona pel blog!
    És fantàstic. Molt aclaridor, vistós i amb informació rellevant!
    A falta d'una bona web de l'escola, wwwooooowwww, la vostra és genial! Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pels ánims !!!

      Seguirem treballant en esta linia, sempre entenent que volem ajudar a la Comunitat educativa amb esta web, però que seria desitjable que el col·legi en tinguera una pròpia.

      No dubtes en sugerir o esmenar tots aquells aspectes que consideres per continuar millorant, sempre limitats pels mitjos que disposem.

      Salut

      Elimina